Monday, March 19, 2012

“Al Jazeera” zbulon sekretet e Assad-it

Dokumente tepër sekrete të Damaskut zyrtar, të cilat tregojnë se si regjimi planifikon të shtypë protestat mbarëkombëtare u publikuan ditën e hënë nga kanali “Al-Jazeera”.

Televizioni arab specifikoi se ka arritur të sigurojë dokumentat autentike nga Abdel Majid Barakat, një zyrtar i lartë që vendosi të kalonte në radhët e rebelëve disa javë më parë.

Ish-drejtuesi i lartë i Partisë Bath, i cili ishte i ngarkuar me mbikqyrjen e informatave nga të gjitha qytetet siriane në Zyrën Qëndrore të Krizave në Damask, është larguar së fundmi në Turqi. Midis dokumentave ndodhen edhe fletë të tëra që mbajnë vetë firmën e al-Assad apo të tjera që janë hartuar nga Shërbimet Sekrete Siriane.

Dokumentat prej qindra faqesh tregojnë se si autoritetet janë të dëshpëruara që të ruajnë kontrollin mbi Damask dhe zonat përreth, ndërsa përmbajnë edhe urdhërat e dhënë ushtrisë për të penguar këdo nga zonat e tjera të vendit që të futet në kryeqytet pa autorizim. ”Al Jazeera” zbuloi edhe plane të detajuara për shtypjen e protestave në qytetet e Alepos dhe Idlibit.

Në një prej provave që mbajnë firmën e Assad, lexohet se si është dhënë urdhëri për të mbështetur financiarisht të gjithë besnikët e regjimit në Alepo. Në një prej kabllogramëve të publikuar, qeveria pyeste Ministrin e Jashtëm rreth vendeve që po përpiqen të influencojnë tek diplomatët sirianë që ata të braktisin detyrë.

”Çdo mëngjes, në orën shtatë me orën e Damaskut, ka një mbledhje të të gjithë shefave të Shërbimeve Sekrete, që në bazë të ngjarjeve që ka ndodhur në vend gjatë 24 orëve të fundit, bëjnë gati planet dhe urdhërat e tyre të ditës”, informoi “Al Jazeera”. ”Të gjitha urdhërat dhe rekomandimet që dalin shkojnë direkt në zyrën e presidentit dhe ato hyjnë në zbatim vetëm nëse Assad vendos firmën e tij”.

Gjithashtu, disa faqe dokumente zbulojnë se si qeveria kishte spiunët e saj brenda misionit të Ligës Arabe, i cili vizitoi Sirinë në një përpjekje për të garantuar paqe në vend./tch/

5 comments:

  1. Bëni kujdes këtu, askush nuk mund t'ju ndihmojë këtu ose madje sugjerojë se si mund ta ktheni ish-in ose dashurinë tuaj, çdo dëshmi e shumicës së magjive këtu duhet të injorohet. Meqenëse shumica e tyre janë mashtrime, dua të them mashtrim i vërtetë, të cilit unë isha viktimë dhe më morën mijëra dollarë sepse isha aq i etur për të marrë burrin tim pasi ai më la për më shumë se 3 vjet me djalin tim 6 vjeç Danny dhe vajza 4 vjeçe Betty. Unë kam aplikuar në 3 magji të ndryshme këtu dhe të gjitha pa dobi. Ata të gjithë kërkojnë të njëjtën gjë: dërgoni emrin tuaj, ish-adresën tuaj dhe numrin e telefonit të figurës etj. Të cilat unë i bëra vazhdimisht dhe shumica e tyre ishin nga Afrika perëndimore derisa pashë një postim në lidhje me Dr., Acuna dhe vendosa të jepi gjyqin tim te fundit. Histori e shkurtër, unë dhe Burri im jemi përsëri së bashku për mirë tani dhe ne po jetojmë mirë dhe të lumtur përsëri së bashku, nëse po kaloni këtë në marrëdhënien / martesën tuaj mos kërkoni më tej, pasi Dr. Acuna është zgjidhja kontaktoni me të tani WhatsApp: +17168691327
    Email: dawnacuna314@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Am Afrodita nga TIRANA, i dashuri im më la për një arsye që nuk ma bëri kurrë të njohur, më bllokoi në çdo rrjet social që mund të përdorja për të kontaktuar me të. e cila më solli trishtim, u përpoqa ta kthej, por u mashtrova dy herë, derisa takova një mikun tim shumë të mirë i cili më tha se si u ndihmua nga një magjistar i mrekullueshëm i quajtur Dr Dr, pastaj i shkrova atij në WhatsApp, ai më premtoi se do të më ndihmojë dhe gjithçka do të jetë mirë në 3 ditë pasi ai bëri një magji dashurie, dhe unë bëra gjithçka që ai më udhëzoi, për ta shkurtuar historinë, për habinë time më të madhe, ish i dashuri im të kthehej tek unë pas 3 ditësh dhe duke qarë duke më kërkuar ta fal që nuk e kishte parë atë që i ndodhi, ai më premtoi se nuk do të më linte kurrë për asnjë arsye, dhe tani ne jemi të përkryer së bashku me gëzimin dhe lumturinë, të gjitha falë Dr White, kontaktoni me të për çdo lloj magji, më besoni ai do t'ju ndihmojë të zgjidhni çdo problem që po kaloni për momentin,
    Email: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp+17168691327

    ReplyDelete
  3. Unë po e ndaj këtë dëshmi për partnerët që vuajnë në marrëdhëniet e tyre sepse ka një zgjidhje të qëndrueshme. Burri im më la mua dhe 2 fëmijët tanë për një grua tjetër për 3 vjet. U përpoqa të jem e fortë vetëm për fëmijët e mi, por nuk munda t'i kontrolloja dhimbjet që më mundonin zemrën. Isha i lënduar dhe i hutuar. Më duhej një ndihmë, kështu që bëra një kërkim në internet dhe hasa në një faqe ku pashë që Dr Ellen, një magjistare, mund të ndihmojë të kthehen të dashuruarit. E kontaktova dhe ajo bëri një lutje dhe magji të veçanta për mua. Për çudinë time, pas 2 ditësh, burri im u kthye në shtëpi. Kështu u ribashkuam përsëri dhe kishte shumë dashuri, gëzim dhe paqe në familje. Ju gjithashtu mund të kontaktoni Dr Ellen, një magjistare e fuqishme për zgjidhje

    1) Kthehu i dashuri

    2) Ribashkoni burrin ose gruan

    3) Nëse keni pela të natës

    4) Kurë për HIV dhe Hepatit

    5) Unaza e fuqishme magjike

    6) Magji për fat të mirë

    7) Thyerja e obsesionit

    Kontaktoni EMAIL:ellenspellcaster@gmail.com Ju gjithashtu mund të Whatsapp atë +2349074881619

    ReplyDelete
  4. Sektori i ditës së mirë të korrikut:
    Nëse jeni të zhgënjyer nga një magjistar tjetër ose keni nevojë për ndonjë lloj ndihme, unë dua që ju të merrni fjalën time dhe të kontaktoni Dr Ogundele për zgjidhjen e problemeve tuaja të marrëdhënies, sepse ai më ndihmon të kthej burrin tim pas rastit të divorcit dhe ai mund të sjellë përsëri Ish-partneri juaj brenda 24 orëve, ky njeri është shumë i fuqishëm, ai e ktheu burrin tim brenda 24 orëve dhe magjitë e tij janë të padëmshme. Kontaktoni me të në WhatsApp, Telegram ose Viber: +27638836445. Ky postim është një shenjë vlerësimi për Dr Ogundele për mbajtjen e fjalës së tij.

    ReplyDelete
  5. Faleminderit për gjithçka Dr.Ellen! Pasi ju kontaktova për të më ndihmuar të ndaloja divorcin me burrin tim, burri im ndaloi së paraqitur dokumentet e divorcit dhe gjërat janë shumë më mirë. Siç thatë, i gjithë procesi i divorcit u anulua, gruaja e keqe që shkaktoi probleme në martesën time la burrin tim dhe tani jemi shumë të lumtur së bashku. Unë e ndaj këtë përvojë jetësore me këdo që po përballet me sfida të ngjashme në marrëdhënien e tyre, martesën apo ndonjë çështje tjetër. , mund të kontaktoni Dr Ellen në WhatsApp +2349074881619
    Ajo është e aftë në magjitë e mëposhtme:
    * magji dashurie
    * magjitë e martesës
    * magjitë e parave
    * magjitë e bukurisë
    * Magjitë e fatit
    * Magjitë e tërheqjes seksuale
    * Magjitë e kurimit të SIDA-s
    * Magjitë e lotarisë
    * Mallkimet heqin menjëherë magjitë
    * Magjitë mbrojtëse
    * Parashikimet e Lotarisë
    * Magjitë me fat
    * Magjia e fertilitetit
    * Unaza e telekinezës 💍
    Email: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    ReplyDelete