Sunday, March 11, 2012

Çfare te themi kur...?

fillojme te bejme diçka? - Bismilah (Ne emer te Allahut)


fillojme te hame? - Bismilah


mbarojme se ngreni? - Elhamdulilah.


teshtijme? - Elhamudlilah


degjojme dike te teshtije? - Jerhamukallah.


takohemi me dike? - Es-selamu alejkum!


dikush na pershendet me 'Es-selamu alejkum'? - Ue alejkum selam.


shohim dicka te mrekullueshme apo te bukur? -


Subhan'Allah. shikojme dicka qe na pelqen? -


Masha Allah. duam te bejme diçka me vone (ne te ardhmen)? -Insha'Allah


bejme ndonje plan? - Insha'Allah (Nese do Allahu).


bejme ndonje gabim? - Estagfirullah (O Zot, me fal).


dikush na jep diçka? - Xhezakallah Hajr (Allahu te shperblefte me te mira).


kemi frike? - Eudhu bilah.  

2 comments:

  1. Jam shumë e lumtur këtë ditë sepse sapo më ndodhi një mrekulli, nuk prisja të isha më me të dashurin tim, por falë DR ELLEN, një magjistare e fuqishme që e bëri të mundur. Po kërkoja në internet më 29 dhjetor 2021 për të parë se si mund ta riktheja jetën time të dashurisë dhe hasa në shumë dëshmi për DR ELLEN. I afrohem asaj dhe jam mirënjohës për ndihmën e saj tani i dashuri im është kthyer me mua. Faleminderit DR ELLEN Unë do të vazhdoj të dëshmoj për ju. ju mund t'i besoni DR ELLEN për të zgjidhur problemet tuaja %100 me ndershmëri kontakt email :ellenspellcaster@gmail.com

    Whatsapp: +2349074881619

    ReplyDelete
  2. Pas martesës jeta ime ishte kaq e vështirë, burri im filloi të ndiqte gra të tjera, sepse unë nuk i dhashë një fëmijë pasi prita disa vite. Mund ta shihja martesën time duke u zhdukur. Bëra gjithçka që ishte e mundur për të ndryshuar situatën, por asgjë nuk funksionoi derisa takova Dr Ediomo, një shërues shpirtëror. Dr Ediomo më shpëtoi jetën dhe martesën time. tani kam 3 femije. I jam mirënjohës Dr Ediomo dhe kjo është arsyeja pse i lë dëshmitë e mia kujtdo që vuan nga problemet martesore dhe të fertilitetit. E-mail kontakti: drediomo77@gmail.com WhatsApp: +2349132180420

    ReplyDelete