Monday, March 12, 2012

Organizata krishtere ne Maqedoni djeg flamurin shqiptar...

Është shfaqur në Youtube një vide inçizim në të cilin dy persona të maskuar që e quajnë vetën pjestarë të një organizate të ashtuquajtur krishtere kërkcnojnë shqiptarët fëmijët e tyre dhe djegin flamurin kombëtarë shqiptarë. dy personat e maskuar në prapavijë kanë një flamur të zi me kryq të bardhë në të ndërsa derisa kërcnojnë njëri prej tyre mbanë në dorë thikë dhe më pasdjegin flamurin shqiptarë.

"Mos luani me jetën tuaj, jetën e fëmijëve tuaj sepse o musliman juve u ka ardhur fundi dhe fundi i fesë suaj, Zotit tuaj dhe xhamisë tuaj”-thuhet mes tjerash në mesazhin me video që ka përcjellë organizata e krishterë në Maqedoni. Video në Youtube është vendosur me datën 1 mars.

2 comments:

  1. Ish i dashuri im më la mua dhe vajzën time gjashtë javë më parë pasi kam provuar pothuajse gjithçka për të rivendosur marrëdhënien time, u zhgënjeva. Asgjë nuk po funksiononte për mua. Një javë më vonë ndërsa po shfletoja në Instagramin tim pashë disa dëshmi për DR, agimi i ndihmoi njerëzit të rindiznin marrëdhënien e tyre dhe të rregullonin shtëpitë e prishura, në fillim isha skeptik, por vendosa ta provoja dhe vendosa të kontaktoj me DR, Dawn për ndihmën e saj, disa ditë duke kontaktuar me të gjithçka ndryshoi automatikisht, trishtimi im u bë Gëzim, buzëqeshja ishte në të gjithë fytyrën time, gjithçka ndodhi shumë shpejt dhe rezultati ishte i përsosur. Unë e përdor këtë medium për të vlerësuar Dr, Dawn, nëse keni ndonjë vështirësi në marrëdhënien tuaj.
    *Nëse doni të mbeteni me barrë.
    *Nëse doni të ribashkoheni me të dashurin tuaj.
    *Nëse keni nevojë për fuqi shpirtërore.
    Dr Dawn Acuna është personi i vetëm që mund t'ju ndihmojë: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    ReplyDelete
  2. Jam shumë e lumtur këtë ditë sepse sapo më ndodhi një mrekulli, nuk prisja të isha më me të dashurin tim, por falë DR ELLEN, një magjistare e fuqishme që e bëri të mundur. Po kërkoja në internet më 29 dhjetor 2021 për të parë se si mund ta riktheja jetën time të dashurisë dhe hasa në shumë dëshmi për DR ELLEN. I afrohem asaj dhe jam mirënjohës për ndihmën e saj tani i dashuri im është kthyer me mua. Faleminderit DR ELLEN Unë do të vazhdoj të dëshmoj për ju. ju mund t'i besoni DR ELLEN për të zgjidhur problemet tuaja %100 me ndershmëri kontakt email :ellenspellcaster@gmail.com

    Whatsapp: +2349074881619

    ReplyDelete