Friday, March 30, 2012

1- Mos këmbëngul në mëkat

 Këmbengulja në mëkat nënkupton mos-pendimin, e pendimi nënkupton kthimin tek Allahu, e këmbëngulja nënkupton vazhdueshmërinë e ikjes nga Allahu. Muhammedi (alejhi selam) ka thënë: “Vëtetë Allahu e shtrinë dorë e Tij natën që ta falë gabimtarin (mëkatarin) e ditës, dhe e shtrinë dorën e Tij ditën që ta falë gabimtarin e natës.

Kështu derisa të lindë dielli nga perendimi” (Transmeton Muslimi) Allahu ka thënë: “Dhe të gjithë pendohuni te Allahu, o besimtarë, ndoshta do të shpëtoni.” (Nur, 31)

2- Mos u gëzo me mëkate.

Nuk është i barabartë ai që bënë mekate dhe qeshë – me atë që bënë mëkate dhe qanë. Ka ardhur në hadith se Muhamedi (alejhi selam) ka thënë: “Keqardhja është pendim” (Transmeton Ahmedi)


3- Mos i publiko mëkatet e tua tek të tjeret.

Nëse sprovoheni me mëkate mbuloni ato. Muhammedi (alejhi selam) ka thënë: “I gjithë ummeti im janë të faluar, pos atyre që i zbulojnë mëkatet e tyre…” (Transmeton Buhariu)

 4- Mos e nënvlerëso mëkatin e bërë.

Të mirët kanë thënë “mos shiko sa i vogël është mëkati, por shiko madhërinë e Atij që e ke kundërshtuar”. Muhammedi (alejhi selam) ka thënë: “Keni kujdes nga mëkatet e vogla sepse ato bashkohen tek njeriu derisa ta shkatërrojnë.” (Transmeton Ahmedi)


5- Mos thirr në mëkate.

Mos thirr në mëkate, e të bëhesh nga bashkëpunëtorët e shejtanit që dëshirojnë të përhapet e keqja tek besimtarët. Allahu ka thënë: “Ata të cilët dëshirojnë që te besimtarët të perhapet amoraliteti, i pret dënim i dhembshëm në këtë botë dhe botën tjetër. Allahu e di, por ju nuk e dini”. (Nur, 19)

20 comments:

  1. Përshëndetje shikues, unë jam nelson dhe jam gati ta ndaj dëshminë time këtu, nëna ime më prezantoi me Baba e Madhe Ogbogo kur zbuloi se nuk mund ta bëja gruan time shtatzënë pas 3 vjetësh nga martesa jonë. Pra, këto sollën aq shumë telashe në martesën time dhe çuan në një divorc. ajo tha, ai është shumë shpirtëror dhe mund ta bëjë gruan time të kthehet tek unë me gëzim dhe ne mund të kemi fëmijë së bashku. Në fillim, unë dyshova jo derisa e kontaktova dhe pastaj hodha magji të fuqishme për mua dhe e bëra gruan time të kthehej. Dhe tani, ne jemi gjithashtu të lumtur me fëmijë të bukur, pikërisht nga dita që BaBa Ogbogo e Madhe punoi për mua dhe zgjidhi problemet e mia. Unë bëra një zotim të fortë që për sa kohë që unë jetoj, do të vazhdoj të dëshmoj për mirësinë e veprave të tij të mëdha, dhe për ata atje që përballen me marrëdhënie dhe vështirësi martesore duhet të kontaktojnë shpejt me të dhe të bëhen një dëshmitar i lumtur si unë. Unë e lë kontaktin e tij këtu, Email: greatbabaogbogotemple@gmail.com, ose numrin e tij të WhatsApp. +2349020168697 ...

    Ai bëri që ish gruaja ime të kthehej tek unë me gëzim

    Ai më shëroi nga një njeri i pafuqishëm te një njeri i vërtetë.

    ReplyDelete
  2. Bëni kujdes këtu, askush nuk mund t'ju ndihmojë këtu ose madje sugjerojë se si mund ta ktheni ish-in ose dashurinë tuaj, çdo dëshmi e shumicës së magjive këtu duhet të injorohet. Meqenëse shumica e tyre janë mashtrime, dua të them mashtrim i vërtetë, të cilit unë isha viktimë dhe më morën mijëra dollarë sepse isha aq i etur për të marrë burrin tim pasi ai më la për më shumë se 3 vjet me djalin tim 6 vjeç Danny dhe vajza 4 vjeçe Betty. Unë kam aplikuar në 3 magji të ndryshme këtu dhe të gjitha pa dobi. Ata të gjithë kërkojnë të njëjtën gjë: dërgoni emrin tuaj, ish-adresën tuaj dhe numrin e telefonit të figurës etj. Të cilat unë i bëra vazhdimisht dhe shumica e tyre ishin nga Afrika perëndimore derisa pashë një postim në lidhje me Dr., Acuna dhe vendosa të jepi gjyqin tim te fundit. Histori e shkurtër, unë dhe Burri im jemi përsëri së bashku për mirë tani dhe ne po jetojmë mirë dhe të lumtur përsëri së bashku, nëse po kaloni këtë në marrëdhënien / martesën tuaj mos kërkoni më tej, pasi Dr. Acuna është zgjidhja kontaktoni me të tani WhatsApp: +17168691327
    Email: dawnacuna314@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Ashtë një privilegj ta ndaj këtë dëshmi të mrekullueshme me botën. Kjo është Beth Walters nga Anglia. Burri im më divorcoi 4 muaj më parë dhe unë isha plot pendim sepse nuk dija çfarë të bëja për të ndryshuar problemet e burrit tim. Unë kërkova në internet për ndihmë se si mund të merrja ndihmë në martesën time dhe zbulova dëshmitarë të mrekullueshëm të magjisë së dashurisë, e cila ishte progresive me magjitë e saj. E kontaktova dhe doktor Wight më tha se ai do të përgatiste një magji për mua për të sjellë burrin tim mbrapa. Isha skeptik, por nuk kisha zgjidhje tjetër veçse të punoja me të. 2 ditë më vonë, burri im më thirri të kthehesha në shtëpi nga ajo ditë dhe deri më tani, kam jetuar në paqe. Ai u kthye tani me aq dashuri dhe kujdes. Sot jam i lumtur t'ju njoftoj të gjithëve se ky lojtar magji ka fuqinë të sjellë përsëri dashnorë dhe gjëja më befasuese është se dashuria jonë është shumë e fortë tani, çdo ditë është lumturi dhe gëzim. dhe nuk ka asgjë si të jesh me njeriun që do. Unë do ta rekomandoj Dr.Wight për këdo që ka nevojë për ndihmë. Nëse keni ndonjë problem, kontaktoni Dr.Wight, ju garantoj 100% që ai do t'ju ndihmojë !!.
    Email: wightmagicmaster@gmail.com

    WhatsApp: +17168691327

    ReplyDelete
  4. Përshëndetje të gjithëve që kanë nevojë për ndihmë,
    Unë dua t'ju prezantoj agimin e nënës, ajo mund t'ju ndihmojë të zgjidhni problemet tuaja.

    Nëse dëshironi që Herb të mbetet shtatzënë.
    Nëse doni që magjia të sjellë përsëri ish/të dashurin tuaj.
    Nëse doni që paratë të vijnë gjithmonë tek ju.
    Nëse dëshironi që biznesi juaj të rritet.
    Nëse doni që dikush të humbasë pas jush.
    Nëse doni një ritual të menjëhershëm të parave.
    Dhe E.T.C. NTHERNA DAGN mund t'ju ndihmojë edhe për të shëruar çdo lloj sëmundjeje, ajo është një shtrigë e fuqishme, ajo më ka ndihmuar mua dhe shoqen time në mënyrë të shumëfishtë, mund ta kontaktoni me email. dawnacuna314@gmail.com. WhatsApp: +2348032246310

    ReplyDelete
  5. Kjo është një dëshmi që do t'ua tregoj të gjithëve në botë. Unë jam i martuar për 4 vjet dhe në vitin e pestë të martesës sime, një grua tjetër bëri magji për të më hequr të dashurin tim dhe burri im më la mua dhe fëmijët dhe ne kemi vuajtur për 2 vjet derisa takova një postim ku ( magjistare agimi) kanë ndihmuar kaq shumë njerëz dhe unë vendosa t'i bëj një përpjekje për të më ndihmuar të kthej burrin tim në shtëpi dhe më besoni që sapo i dërgova fotografinë time asaj dhe asaj të burrit tim dhe pas 48 orësh siç më ka premtuar pasi e bëri gjithçka që ajo më kërkoi të bëja, pashë një makinë që hyri në shtëpi dhe ja që ishte burri im dhe ai erdhi tek unë dhe fëmijët, ai ishte duke qarë dhe duke më kërkuar ta falja ai më premtoi se nuk do të jetonte më mua dhe fëmijën, nëse keni ndonjë sfidë, kontaktoni shpejt (shembullin e agimit të shtrigave).
    1) magji për të mbetur shtatzënë.
    2) magji për t'u ribashkuar me të dashurin tuaj.
    3) magji për të bërë dikë të dashurohet me ty.
    4) magji për të ndaluar abortin.
    5) magji për të bërë telekinesis.
    E.T.C
    Kontaktoni atë në WhatsApp: +2348032246310
    Email: dawnacuna314@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Ish i dashuri im më la mua dhe vajzën time gjashtë javë më parë pasi kam provuar pothuajse gjithçka për të rivendosur marrëdhënien time, u zhgënjeva. Asgjë nuk po funksiononte për mua. Një javë më vonë ndërsa po shfletoja në Instagramin tim pashë disa dëshmi për DR, agimi i ndihmoi njerëzit të rindiznin marrëdhënien e tyre dhe të rregullonin shtëpitë e prishura, në fillim isha skeptik, por vendosa ta provoja dhe vendosa të kontaktoj me DR, Dawn për ndihmën e saj, disa ditë duke kontaktuar me të gjithçka ndryshoi automatikisht, trishtimi im u bë Gëzim, buzëqeshja ishte në të gjithë fytyrën time, gjithçka ndodhi shumë shpejt dhe rezultati ishte i përsosur. Unë e përdor këtë medium për të vlerësuar Dr, Dawn, nëse keni ndonjë vështirësi në marrëdhënien tuaj.
    *Nëse doni të mbeteni me barrë.
    *Nëse doni të ribashkoheni me të dashurin tuaj.
    *Nëse keni nevojë për fuqi shpirtërore.
    Dr Dawn Acuna është personi i vetëm që mund t'ju ndihmojë: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    ReplyDelete
  7. Unë po e ndaj këtë dëshmi për partnerët që vuajnë në marrëdhëniet e tyre sepse ka një zgjidhje të qëndrueshme. Burri im më la mua dhe 2 fëmijët tanë për një grua tjetër për 3 vjet. U përpoqa të jem e fortë vetëm për fëmijët e mi, por nuk munda t'i kontrolloja dhimbjet që më mundonin zemrën. Isha i lënduar dhe i hutuar. Më duhej një ndihmë, kështu që bëra një kërkim në internet dhe hasa në një faqe ku pashë që Dr Ellen, një magjistare, mund të ndihmojë të kthehen të dashuruarit. E kontaktova dhe ajo bëri një lutje dhe magji të veçanta për mua. Për çudinë time, pas 2 ditësh, burri im u kthye në shtëpi. Kështu u ribashkuam përsëri dhe kishte shumë dashuri, gëzim dhe paqe në familje. Ju gjithashtu mund të kontaktoni Dr Ellen, një magjistare e fuqishme për zgjidhje

    1) Kthehu i dashuri

    2) Ribashkoni burrin ose gruan

    3) Nëse keni pela të natës

    4) Kurë për HIV dhe Hepatit

    5) Unaza e fuqishme magjike

    6) Magji për fat të mirë

    7) Thyerja e obsesionit

    Kontaktoni EMAIL:ellenspellcaster@gmail.com Ju gjithashtu mund të Whatsapp atë +2349074881619

    ReplyDelete
  8. Për pak më vrau vjehrra, më hodhi shumë herë nga shtëpia, burri im gjithmonë donte që unë të firmosja një spec divorci, gjithçka sepse nuk mund të mbetesha shtatzënë, derisa takova doktorin DAWN ACUNA, këtë doktor Ajo më premtoi se do të më ndihmonte pasi ia shpjegova situatën time dhe tani dua të falënderoj doktoreshën Dawn tani që iu qëndroi fjalëve të saj. Tani për tani vjehrra ime dhe burri im më duan shumë. Unë jam shtatzënë, falë Dr. Dawn acuna, kontaktoni atë nëse keni ndonjë vështirësi ose situatë të keqe tani.
    *Nëse doni të ndryshoni vjehrrën.
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse dëshironi që drejtshkrimi të jetë aktiv.
    Dhe etj.
    Shkruani asaj në Whatsapp: ,{ +2348032246310 }

    ReplyDelete
  9. A JENI NDIHUR MARTESA/SHKURORË/DASHURI TË HUMBURA DHE TË POSHTË FINANCIARE ??? SHTËPIJA SHPIRTËRORE DR ELLEN OMIRI ËSHTË ZGJIDHJA E PROBLEMEVE TUAJA. TELON OSE WHATSAPP:+2348106541486
    *Magji e fuqishme dashurie.
    *Hakmarrja e korbit mallkimi.☎ +2348106541486
    *Rregjistruesi i magjisë së dashurisë për të rikthyer të dashurin e humbur në 24 orë.
    *Shëruesi tradicional për të rikthyer dashnorin e humbur (kthehu mbrapsht ish-dashnor pa kodifikim).
    *Magjitë e martesës. E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    * Shërues vendas.
    *Herbalist/shërues tradicional.+2348106541486
    *Fallxhorja
    *Leximi me pëllëmbë. E-mail:ellenspellcaster@gmail.com
    *Lexim psikik.
    *Çmenduri e shkaktuar nga zanati i shtrigave.+2348106541486
    *Magjitë e magjisë së zezë për të rikthyer një të dashur
    *Magjitë e puthjes/tërheqjes.
    *Fëmijët kokëfortë
    *Fëmijët e shurdhër në klasë
    NE OFROJMË SHËRBIMET TONA NË TË GJITHA VENDET NË TË GJITHA BOTËN THIRRJE/ WHATS APP:+2348106541486
    E-MAIL: ellenspellcaster@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Burri im është kthyer!!! Pas 1 vitesh martesë të prishur, burri më la me dy fëmijë dhe jeta ime u shkatërrua. Doja t'i jepja fund, gati vrava veten se ai na la pa asgjë. Jam thyer emocionalisht gjatë gjithë kësaj kohe dhe jeta më duket e pakuptimtë. Një ditë besnike, duke shfletuar internetin, hasa në disa dëshmi për Dr DAWN. Disa njerëz dëshmuan se ai e ktheu ish-in e tyre, të tjerë dëshmuan se ai rikthen mitrën dhe shëron sëmundjet me barishte. Më shumë më interesonte pajtimi me bashkëshortin tim, të cilin Dr. DAWN e bëri të mundur që ta kthente burrin për 3 ditë. Tani burri im është kthyer dhe ne kemi jetuar të lumtur që atëherë. Të gjitha faleminderit për Dr DAWN. Këtu, kontaktin e tij e lë për të gjithë. Sepse ka çdo lloj sfide,
    Email (dawacuna314@gmail.com)
    Whatsapp: +2349046229159

    ReplyDelete
  11. Faleminderit Dr DAWN që më ndihmove të kthej të dashurin tim me magjinë tënde të dashurisë, jam shumë i emocionuar që po jetojmë të lumtur së bashku tani me të vërtetë magjia jote e dashurisë është 100% garanci dhe nuk ka efekte anësore. Shikuesit atje, nëse po kaloni probleme në marrëdhënie, ju këshilloj të kontaktoni Dr DAWN për magjinë e tij të dashurisë. Ju siguroj se magjia e tij e dashurisë mund të rregullojë marrëdhënien e prishur dhe problemin e kotësisë sa hap e mbyll sytë. Këtu është emaili i tij i detajeve: dawnacuna314@gmail.com ose WhatsApp: +2349046229159

    ReplyDelete
  12. Më në fund e kam rikthyer Gëzimin tim, dua t'i tregoj botës se si burri im po më tradhtonte dhe nuk ishte më i përkushtuar ndaj meje dhe fëmijëve tanë. kur e pyeta se cili është problemi, ai më tha se nuk më donte dhe donte divorc, isha aq e thyer në zemër sa qaja gjithë ditën dhe natën por ai doli nga shtëpia po kërkoja diçka në internet kur pashë një artikull se si magjistari i madh dhe i fuqishëm i magjisë, i quajtur Dr DAWN, ka ndihmuar shumë në situata të ngjashme si unë, kontaktova në WhatsApp: +2349046229159 duke i treguar për problemin tim, ai më premtoi se do të ma kthejë burrin tim brenda 48 orëve. bëri gjithçka që më kërkoi, dhe për habinë time më të madhe burri u kthye në shtëpi pas 48 orësh dhe po qante dhe lutej për faljen time dhe pranoje atë, që atëherë unë jetoj e lumtur me burrin tim dhe ai më trajton si një mbretëresha.
    Dr DAWN, gjithashtu mund t'ju ndihmojë. Kontaktoni me të për çdo lloj Drejtshkrimi apo zgjidhjeje, është i sinqertë dhe 💯 për qind i sigurt, ai është kontakti në WhatsApp: +2349046229159

    Email: dawnacuna314@gmail.com

    ReplyDelete
  13. Sektori i ditës së mirë të korrikut:
    Nëse jeni të zhgënjyer nga një magjistar tjetër ose keni nevojë për ndonjë lloj ndihme, unë dua që ju të merrni fjalën time dhe të kontaktoni Dr Ogundele për zgjidhjen e problemeve tuaja të marrëdhënies, sepse ai më ndihmon të kthej burrin tim pas rastit të divorcit dhe ai mund të sjellë përsëri Ish-partneri juaj brenda 24 orëve, ky njeri është shumë i fuqishëm, ai e ktheu burrin tim brenda 24 orëve dhe magjitë e tij janë të padëmshme. Kontaktoni me të në WhatsApp, Telegram ose Viber: +27638836445. Ky postim është një shenjë vlerësimi për Dr Ogundele për mbajtjen e fjalës së tij.

    ReplyDelete
  14. Përshëndetje, nëse i dashuri ose partneri juaj ju ka lënë pa arsye dhe ju ende dëshironi ta keni atë jetë, kontaktoni Dr DAWN për një ritual të thjeshtë dashurie për të rikthyer të dashurin tuaj. WhatsApp: +2349046229159

    ReplyDelete
  15. Dua të falënderoj Nënën Ellen që e ktheu të dashurin tim me magjitë e saj të dashurisë. Murseli më ndau katër muaj më parë pa asnjë arsye, u përpoqa të arsyetoja me të, por ai më mbylli plotësisht. E doja aq shumë sa nuk munda të bëja asgjë ndërsa ai u largua, qava dhe u bëra një hije e vetes. Por gjithçka ndryshoi dy javë më parë, kur pashë një koment se si Nënë Ellen i ndihmon njerëzit me çështjet e marrëdhënieve dhe martesës, e kontaktova dhe jam i lumtur që e bëra sepse tani i dashuri im është kthyer dhe ai më do edhe më shumë, më premtuar kurrë për të më lënduar sërish. Faleminderit Nënë Ellen për ndihmën tuaj, ju jeni më e mira. Për shikuesit atje që kanë nevojë për ndihmë për marrëdhënien ose martesën e tyre, ju lë me informacionin e kontaktit të Nënës Ellen. Dërgo email ellenspellcaster@gmail.com
    WhatsApp+2349074881616

    ReplyDelete
  16. Mirë se vini në Ellen Magic Temple
    Aty ku pamundësia është shumë e mundshme. Ellen Temple është i njohur për natyrën e tij unike, ndershmërinë dhe integritetin. Ky tempull është më shumë se 35 vjeç dhe ne mbetemi të njëjtë.
    Whatsapp: (+2349074881619)
    Email: ellenspellcaster@gmail.com

    Shërbimet dhe çmimet tona janë si më poshtë:
    (1) Magji dashurie për të ribashkuar ish të dashurin. (450 €)
    (2) Drejtshkrim për të tërhequr të dashurin. (350 €)
    (3) Ritualet e famës. (695 €)
    (4) Magjitë e bukurisë. (750 €)
    (5) Magjia përfundimtare e shkatërrimit. (1057 €)
    (6) Magjitë për ndihmë financiare. (200 €)
    (7) magji për të ndaluar marinat e natës dhe netët pa gjumë. (365 €)
    (8) Zgjidhje për infertilitet / lindje / ngrohje stomaku / abort (1,250 €)
    (9) Magjia totale e lidhjes/besnikërisë bashkëshortore. (560 €)
    (10) Magjia e sundimit. (1000 €)
    (11) Magji për promovimin e zyrës. (920 €)
    (12) Magjitë për HIV. (shërimi në 72 orë) (8000 €)
    (13) Paketa e pacientëve me kancer (8,940 €)
    (14) Magjia më e fuqishme e mbrojtjes kundër çdo mallkimi, shpirti të keq ose syve të këqij (820 €)
    (15) Shpirti i Komandant Kirikas. (1000 €)
    (16) Parashikimet e Lotarisë me Numrat me Fat Demonic (më të fuqishmit). (425 €)
    (17) Magjitë e besnikërisë. (645 €)
    (18) Rituali i parandalimit, shmangies dhe reflektimit. (1000 €)
    (19) Heqja e bllokimeve. (630 €)
    (20) Jeto jetë të gjatë Rituali më i fuqishëm me Ellen dhe samtomi (i përhershëm). (12,000 €)
    (21) ABONIM RITUAL I PAKUFIZUAR Parashikime, Rituale. (18,000 €)
    (22) Një ritual fuqie dhe madhështie. (2300 €)
    (23) Magjitë e fuqishme të ndarjes. (568 €)
    (24) SPELLE TË FUQYSHME SEKSI/Jeta më e mirë seksuale shkon/Mos u mërzitni dhe në të njëjtën rutinë gjatë gjithë kohës. (455 €)
    (25) Paketa e magjive të mbrojtjes së Odeshi (Pa depërtim plumbash) (5,000 €)

    Shërbimet tona janë shumë autentike, paguani dhe merrni atë që dëshironi. ASGJE E MIR ASGJE LEHTE. Lajme të mira dhe lumturi ju presin të gjithëve. Edhe një herë mirë se vini në Ellen Magic Temple
    Whatsapp: (+2349074881619)
    Email: ellenspellcaster@gmail.com

    ReplyDelete
  17. A keni probleme për të rikthyer ish-dashnorin tuaj, keni probleme martesore, infertilitet, paqëndrueshmëri financiare. Pse po e kufizoni veten në lidhje me ndarjen nga i dashuri/burri/gruaja juaj, është koha që t'i zgjidhni të gjitha problemet tuaja me ndihmën e fuqive të DR WALE PERMANENT SPELL CAST. Jam i specializuar në të gjitha llojet e magjisë si p.sh
    Magji dashurie (për të rikthyer ish të dashurin, burrin ose gruan tuaj)
    Spell Lotarie
    Magji për paratë
    Drejtshkrimi i shtatzënisë
    Drejtshkrimi i punës/kontratës
    Drejtshkrimi i shëndetit
    Magjia e pasurisë
    Fat i mirë Spell
    Drejtshkrimi i Jetës
    Spell shpirtërore
    Bukuria / magjia e formës
    Mashtrimi i magjisë
    Drejtshkrim Fantazi
    Magji për të fituar çështjet gjyqësore
    DR WALE është gjithmonë i gatshëm t'ju ndihmojë të zgjidhni të gjitha problemet tuaja dhe t'ju plotësojë të gjitha dëshirat tuaja të zemrës përmes fuqive të tij magjike.
    DREJTIMI I PËRHERSHËM i tij është 100% i garantuar. Njihuni me të për t'ju ndihmuar të zgjidhni problemet tuaja. Kontaktoni me të në Whatsapp/Viber/Telegram: +2347054019402 ose në email: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete
  18. Një dëshmi e mahnitshme për një magjistar që ma ktheu burrin tim. Jam martuar për fat të mirë me një burrë të dashur dhe të kujdesshëm me dy fëmijë. Një problem shumë i madh ka ndodhur në familjen time shtatë muaj më parë, mes meje dhe burrit tim. aq e tmerrshme sa e çoi çështjen në gjykatë për një divorc. tha se nuk donte të qëndronte më me mua dhe se nuk më donte më. Kështu që ai doli nga shtëpia dhe më bëri mua dhe fëmijët e mi të kalonim dhimbje të forta. Kam provuar të gjitha mjetet e mia të mundshme për ta kthyer atë, pas shumë lutjesh, por pa rezultat dhe ai konfirmoi se kishte marrë vendimin e tij dhe nuk donte të më shihte më. Kështu një mbrëmje, teksa po kthehesha nga puna, takova një mikun tim të vjetër që e pyeti burrin tim. Kështu që i shpjegova gjithçka, kështu që ajo më tha se e vetmja mënyrë që mund ta ktheja burrin tim është të vizitoj një magjistar, sepse kjo është ajo që bëri edhe ajo për të rifituar të dashurin e saj. Pastaj ndoqa këshillën e saj dhe ajo më dha kontaktin me DR WALE WhatsApp :+2347054019402. menjëherë i dërgova DR WALE një mesazh WhatsApp dhe i tregova për të gjitha dhimbjet dhe problemet me të cilat po përballem. DR WALE më tha të mos qaja më dhe se unë e përdora relaksoj mendjen time. Pas shumë diskutimesh me DR WALE, bëra pagesën për të gjitha materialet dhe artikujt e nevojshëm për të bërë magji, dhe magjistari më siguroi se do ta kthej burrin tim pas një jave. Çfarë deklarate e mahnitshme!! Kështu ai foli me mua dhe më tha gjithçka që duhej të bëja. Pastaj javën tjetër ishte aq befasuese sa burri im, i cili nuk më telefonoi për shtatë muajt e fundit, më telefonoi për të më informuar se po kthehej. Aq e mahnitshme!! Kështu ai u kthye në shtëpi me shumë dashuri dhe gëzim dhe kërkoi falje për gabimin e tij dhe për dhimbjen që më shkaktoi mua dhe fëmijëve të mi. Pastaj që nga ajo ditë marrëdhënia jonë ishte më e fortë se sa ishte më parë me ndihmën e DR WALE. Unë do t'ju këshilloj atje të kontaktoni me mirësi DR WALE WhatsApp/Viber +2347054019402 ose me email: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete
  19. Zoti e bekoftë DR WALE për punën e tij të mrekullueshme në jetën time, unë isha i ndarë me burrin tim për pesë vjet tani dhe nuk isha i kënaqur që kisha nevojë të ktheja burrin tim sepse jeta e vetmisë ishte shumë e tmerrshme për mua dhe të treve të mi. fëmijë Kërkova për ndonjë magjistar të mundshëm që mund të rikthejë dashnorin dhe më pas takova DR WALE pashë një koment për DR WALE, si i bashkon ai të dashuruarit me magjistarin e tij, kontaktova me të dhe ai më udhëzoi. Unë kërkova zgjidhje, ai filloi ilaçin për magjinë time, kërkoi disa informacione që ia dërgova dhe gjithashtu më tha se duhet të blejmë disa artikuj që magjia të funksionojë për mua dhe të cilat i ndjeva atij paratë pas disa javësh burri im më thërret dhe filloi të më lutet për falje për gjithçka që ndodhi. Jam shumë i lumtur tani që jemi kthyer sërish si një familje për cilindo që mund të ketë nevojë për ndihmën e magjistarit të madh. Mund të kontaktoni WhatsApp: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete
  20. Am fost atât de frustrat când soțul meu m-a părăsit și m-a blocat pe toate rețelele de socializare, am plâns toată ziua și noaptea, nu mi-a fost ușor până când am văzut o mulțime de mărturii despre modul în care DR LARRY i-a ajutat să-și refacă partenerii, relațiile. , căsătorii și, de asemenea, vindecat multe boli, am fost puțin luminat și l-am contactat pe Whatsapp, i-am explicat situația mea și mi-a promis că mă va ajuta, mi-a spus ce să fac și am făcut exact ce mi-a cerut să fac, în 48 de ore după tot ce soțul meu a început să-mi trimită mesaje de masaj în care să-mi ceară să-l iert, a spus că nu mă va mai dezamăgi niciodată și am trăit împreună în pace și fericire, de fapt căsnicia noastră a fost una dintre cele mai bune din țară. , toată ziua de mulțumire către DR LARRY:
    Contactați-l pentru ajutor dacă aveți nevoie: DOCTORLARRY268@GMAIL.COM

    Whatsapp: +2349045968228

    ReplyDelete