Friday, March 30, 2012

A e dini se kush është i pari?

- E para gjë që Allahu krijoi është lapsi.

- Kodra e parë në Tokë është Ebu Kajs (kodra më e njohur në Mekë).

- Xhamia e parë në rruzullin tokësor është Xhamia e Haremit (Qabja e Ndritshme).

- I pari fëmijë i Ademit alejhi selam është Kabili

. - I pari që ka qepur rroba është Idrisi alejhi selam.

- I pari që është bërë synet është Ibrahimi alejhi selam.

- I pari që ka shaluar kalin dhe ka folur gjuhën arabe është Ismaijli alejhi selam.

- I pari që ka shpikur fletoren është Jusufi alejhi selam.

- I pari që ka punuar mbrojtëset e hekurit është Davudi alejhi selem.

- I pari që ka dhënë besën në Bejatu Ridvan është Ebu Sinan el-Esedij.

- I pari që ka thirrur ezanin është Bilali, Allahu qoftë i kënaqur me të.

- I pari që ka ndërtuar xhami në Islam është Amari, Allahu qoftë i kënaqur me të.

- I pari që ka nxjerrë shpatën e tij në Islam për të luftuar është Zubejri, Allahu qoftë i kënaqur me të.

- I pari që ka përgatitur kalin e tij për xhihad ka qenë Abdullah bin Xhahshi dhe ai është i pari që ka thirrur “o emir i besimtarëve”.

- Shehidi i parë në Islam është Sumeja, Allahu qoftë i kënaqur me të.

- I pari që ka bërë dhihar[1] në Islam është Euvs bin Sami.

- Hul`i[2] i parë në Islam është hul`i i Habibe bint Sehl bin Thabit bni Kajsit.

- Liani[3] i parë që ka qenë në Islam është liani i Hilal bin Umejes me gruan e tij. - I pari që është gurëzuar në Islam është Maizi.

- I pari që ka lënë testament 1/3 e pasurisë së tij është el-Bera Ibn Mar’uri.

- I pari që është varrosur në varrezat e Bekijave është Uthmab bin Medhuni. -I pari që ka tubuar Kuranin është Ebu Bekri.

- I pari që ka themeluar shkencën e nahvit[4] është Ebu el Esvedi.


Përzgjedhje nga libri Elmud’hish, Ibn Xhevzij

Përzgjodhi dhe përshtati: Rashit Zylfiu - klubikulturor.com

15 comments:

  1. Përshëndetje shikues, unë jam nelson dhe jam gati ta ndaj dëshminë time këtu, nëna ime më prezantoi me Baba e Madhe Ogbogo kur zbuloi se nuk mund ta bëja gruan time shtatzënë pas 3 vjetësh nga martesa jonë. Pra, këto sollën aq shumë telashe në martesën time dhe çuan në një divorc. ajo tha, ai është shumë shpirtëror dhe mund ta bëjë gruan time të kthehet tek unë me gëzim dhe ne mund të kemi fëmijë së bashku. Në fillim, unë dyshova jo derisa e kontaktova dhe pastaj hodha magji të fuqishme për mua dhe e bëra gruan time të kthehej. Dhe tani, ne jemi gjithashtu të lumtur me fëmijë të bukur, pikërisht nga dita që BaBa Ogbogo e Madhe punoi për mua dhe zgjidhi problemet e mia. Unë bëra një zotim të fortë që për sa kohë që unë jetoj, do të vazhdoj të dëshmoj për mirësinë e veprave të tij të mëdha, dhe për ata atje që përballen me marrëdhënie dhe vështirësi martesore duhet të kontaktojnë shpejt me të dhe të bëhen një dëshmitar i lumtur si unë. Unë e lë kontaktin e tij këtu, Email: greatbabaogbogotemple@gmail.com, ose numrin e tij të WhatsApp. +2349020168697 ...

    Ai bëri që ish gruaja ime të kthehej tek unë me gëzim

    Ai më shëroi nga një njeri i pafuqishëm te një njeri i vërtetë.

    ReplyDelete
  2. Bëni kujdes këtu, askush nuk mund t'ju ndihmojë këtu ose madje sugjerojë se si mund ta ktheni ish-in ose dashurinë tuaj, çdo dëshmi e shumicës së magjive këtu duhet të injorohet. Meqenëse shumica e tyre janë mashtrime, dua të them mashtrim i vërtetë, të cilit unë isha viktimë dhe më morën mijëra dollarë sepse isha aq i etur për të marrë burrin tim pasi ai më la për më shumë se 3 vjet me djalin tim 6 vjeç Danny dhe vajza 4 vjeçe Betty. Unë kam aplikuar në 3 magji të ndryshme këtu dhe të gjitha pa dobi. Ata të gjithë kërkojnë të njëjtën gjë: dërgoni emrin tuaj, ish-adresën tuaj dhe numrin e telefonit të figurës etj. Të cilat unë i bëra vazhdimisht dhe shumica e tyre ishin nga Afrika perëndimore derisa pashë një postim në lidhje me Dr., Acuna dhe vendosa të jepi gjyqin tim te fundit. Histori e shkurtër, unë dhe Burri im jemi përsëri së bashku për mirë tani dhe ne po jetojmë mirë dhe të lumtur përsëri së bashku, nëse po kaloni këtë në marrëdhënien / martesën tuaj mos kërkoni më tej, pasi Dr. Acuna është zgjidhja kontaktoni me të tani WhatsApp: +17168691327
    Email: dawnacuna314@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Ashtë një privilegj ta ndaj këtë dëshmi të mrekullueshme me botën. Kjo është Beth Walters nga Anglia. Burri im më divorcoi 4 muaj më parë dhe unë isha plot pendim sepse nuk dija çfarë të bëja për të ndryshuar problemet e burrit tim. Unë kërkova në internet për ndihmë se si mund të merrja ndihmë në martesën time dhe zbulova dëshmitarë të mrekullueshëm të magjisë së dashurisë, e cila ishte progresive me magjitë e saj. E kontaktova dhe doktor Wight më tha se ai do të përgatiste një magji për mua për të sjellë burrin tim mbrapa. Isha skeptik, por nuk kisha zgjidhje tjetër veçse të punoja me të. 2 ditë më vonë, burri im më thirri të kthehesha në shtëpi nga ajo ditë dhe deri më tani, kam jetuar në paqe. Ai u kthye tani me aq dashuri dhe kujdes. Sot jam i lumtur t'ju njoftoj të gjithëve se ky lojtar magji ka fuqinë të sjellë përsëri dashnorë dhe gjëja më befasuese është se dashuria jonë është shumë e fortë tani, çdo ditë është lumturi dhe gëzim. dhe nuk ka asgjë si të jesh me njeriun që do. Unë do ta rekomandoj Dr.Wight për këdo që ka nevojë për ndihmë. Nëse keni ndonjë problem, kontaktoni Dr.Wight, ju garantoj 100% që ai do t'ju ndihmojë !!.
    Email: wightmagicmaster@gmail.com

    WhatsApp: +17168691327

    ReplyDelete
  4. Am Afrodita nga TIRANA, i dashuri im më la për një arsye që nuk ma bëri kurrë të njohur, më bllokoi në çdo rrjet social që mund të përdorja për të kontaktuar me të. e cila më solli trishtim, u përpoqa ta kthej, por u mashtrova dy herë, derisa takova një mikun tim shumë të mirë i cili më tha se si u ndihmua nga një magjistar i mrekullueshëm i quajtur Dr Dr, pastaj i shkrova atij në WhatsApp, ai më premtoi se do të më ndihmojë dhe gjithçka do të jetë mirë në 3 ditë pasi ai bëri një magji dashurie, dhe unë bëra gjithçka që ai më udhëzoi, për ta shkurtuar historinë, për habinë time më të madhe, ish i dashuri im të kthehej tek unë pas 3 ditësh dhe duke qarë duke më kërkuar ta fal që nuk e kishte parë atë që i ndodhi, ai më premtoi se nuk do të më linte kurrë për asnjë arsye, dhe tani ne jemi të përkryer së bashku me gëzimin dhe lumturinë, të gjitha falë Dr White, kontaktoni me të për çdo lloj magji, më besoni ai do t'ju ndihmojë të zgjidhni çdo problem që po kaloni për momentin,
    Email: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp+17168691327

    ReplyDelete
  5. Përshëndetje të gjithëve që kanë nevojë për ndihmë,
    Unë dua t'ju prezantoj agimin e nënës, ajo mund t'ju ndihmojë të zgjidhni problemet tuaja.

    Nëse dëshironi që Herb të mbetet shtatzënë.
    Nëse doni që magjia të sjellë përsëri ish/të dashurin tuaj.
    Nëse doni që paratë të vijnë gjithmonë tek ju.
    Nëse dëshironi që biznesi juaj të rritet.
    Nëse doni që dikush të humbasë pas jush.
    Nëse doni një ritual të menjëhershëm të parave.
    Dhe E.T.C. NTHERNA DAGN mund t'ju ndihmojë edhe për të shëruar çdo lloj sëmundjeje, ajo është një shtrigë e fuqishme, ajo më ka ndihmuar mua dhe shoqen time në mënyrë të shumëfishtë, mund ta kontaktoni me email. dawnacuna314@gmail.com. WhatsApp: +2348032246310

    ReplyDelete
  6. Ish i dashuri im më la mua dhe vajzën time gjashtë javë më parë pasi kam provuar pothuajse gjithçka për të rivendosur marrëdhënien time, u zhgënjeva. Asgjë nuk po funksiononte për mua. Një javë më vonë ndërsa po shfletoja në Instagramin tim pashë disa dëshmi për DR, agimi i ndihmoi njerëzit të rindiznin marrëdhënien e tyre dhe të rregullonin shtëpitë e prishura, në fillim isha skeptik, por vendosa ta provoja dhe vendosa të kontaktoj me DR, Dawn për ndihmën e saj, disa ditë duke kontaktuar me të gjithçka ndryshoi automatikisht, trishtimi im u bë Gëzim, buzëqeshja ishte në të gjithë fytyrën time, gjithçka ndodhi shumë shpejt dhe rezultati ishte i përsosur. Unë e përdor këtë medium për të vlerësuar Dr, Dawn, nëse keni ndonjë vështirësi në marrëdhënien tuaj.
    *Nëse doni të mbeteni me barrë.
    *Nëse doni të ribashkoheni me të dashurin tuaj.
    *Nëse keni nevojë për fuqi shpirtërore.
    Dr Dawn Acuna është personi i vetëm që mund t'ju ndihmojë: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    ReplyDelete
  7. Unë jam shumë mirënjohës për Dr Dawn Acuna, që më ktheu burrin tim që më la për një grua tjetër, atë moment burri im më la mendova se humba gjithçka derisa një shoku im më dha Dr Dawn Acuna, kontaktin WhatsApp, i dërgova mesazh dhe i tha asaj dhimbjen që po kaloja, kështu që ajo më tha se gjithçka do të ishte mirë që nëse unë kam besim dhe besoj në të se magjia me siguri do të funksionojë për mua dhe burri im me siguri do të kthehet në shtëpi dhe ajo më tha se çfarë për të bërë, kështu që ato gjëra u kryen dhe 48 orë më vonë burri im u kthye në shtëpi duke u lutur për faljen time, jam shumë i lumtur dhe mirënjohës për Dr Dawn Acuna, nëse keni nevojë për ndihmën e saj kontaktoni atë, ajo është e saktë dhe e sinqertë,
    * Nëse doni magji për të ngjizur.
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    * Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje
    * Nëse keni nevojë për magji për të marrë një punë të mirë. *Nëse dëshironi të ndaloni abortin. Dhe E.T.C. shkruani asaj në email { dawnacuna314@gmail.com }
    WhatsApp: +2348032246310

    ReplyDelete
  8. Unë jam me burrin tim për 7 vite pa fëmijë, unë dhe burri im provuam gjithçka që ishte e mundur por nuk pati rezultat, derisa takova një mike timen shumë të mirë e cila më tregoi për Dr. Dawn acuna dhe si e ndihmoi ajo, i shpjegova. gjithçka për Dr dawn acuna pasi e kontaktova në Whatsapp, ajo më premtoi të më ndihmonte, më dha disa udhëzime të cilat i bëra të gjitha në mënyrë perfekte, për habinë time mbeta shtatzënë 2 javë pasi ajo më ndihmoi dhe tani kam një fëmijë të bukur tani. faleminderit Dr dawn acuna, kontaktoni me të për një zgjidhje të shpejtë të problemit tuaj,
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje.
    *Nëse dëshironi fat të mirë në jetën tuaj.
    *Nëse doni të ndaloni abortin dhe të tjerët,
    : email { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete
  9. Unë kurrë nuk kam besuar në gjërat në internet, por isha duke kërkuar dëshpërimisht një zgjidhje për të mbetur shtatzënë për burrin tim pasi doktori im më tha që nuk mund të mbetem shtatzënë, u drejtova te Dr, Dawn acuna nga shoqja ime më e mirë që punon në të njëjtën zyrë. me mua, i shpjegova gjithcka Dr dawn acuna dhe ajo me premtoi se do me ndihmonte dhe ajo me dha disa instruksione te cilat i bera gjithcka perfekte pastaj shkova ne spital pas 3 jave dhe per habine time doktoresha me tha qe jam 1 jave shtatzene deri tani une keni një vajzë të bukur, falë Dr dawn acuna, kontaktoni atë nëse keni ndonjë vështirësi,
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të bashkoheni me burrin tuaj.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje.
    *Nëse keni nevojë për fuqi shpirtërore.
    *Nëse dëshironi magji për fat të mirë.
    *Nëse doni të ndaloni abortin.
    Dhe etj
    Ajo është personi i përsosur për t'ju ndihmuar të më besoni. Kontaktoni me Whatsapp-in e saj: +2348032246310
    Email { dawnacuna314@gmail.com }

    ReplyDelete
  10. Për pak më vrau vjehrra, më hodhi shumë herë nga shtëpia, burri im gjithmonë donte që unë të firmosja një spec divorci, gjithçka sepse nuk mund të mbetesha shtatzënë, derisa takova doktorin DAWN ACUNA, këtë doktor Ajo më premtoi se do të më ndihmonte pasi ia shpjegova situatën time dhe tani dua të falënderoj doktoreshën Dawn tani që iu qëndroi fjalëve të saj. Tani për tani vjehrra ime dhe burri im më duan shumë. Unë jam shtatzënë, falë Dr. Dawn acuna, kontaktoni atë nëse keni ndonjë vështirësi ose situatë të keqe tani.
    *Nëse doni të ndryshoni vjehrrën.
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse dëshironi që drejtshkrimi të jetë aktiv.
    Dhe etj.
    Shkruani asaj në Whatsapp: ,{ +2348032246310 }

    ReplyDelete
  11. Më duhet vetëm të them këtë dëshmi, unë quhem Mariah Carey, u martova para 9 vitesh pa asnjë fëmijë për të, burri im më urrente dhe vjehrra ime më trajtoi aq keq, kjo më zhgënjeu, erdha duke kërkuar në internet për ndihmë më pas pashë shumë dëshmi se si Dr dawn acuna ndihmoi shumë burra dhe gra, e kontaktova menjëherë në Whatsapp dhe ia shpjegova situatën time, ajo më premtoi të më ndihmonte dhe më dha disa udhëzime të cilat i bëra gjithçka në mënyrë perfekte. në fund të fundit ajo më kërkoi të shkoja në spital një letër 1 muaj dhe për habinë time isha 1 javë shtatzënë, por për momentin i jam shumë mirënjohëse sepse kam lindur djalin tim të bukur dhe unë dhe familja ime jetojmë në paqe dhe lumturi. tani, kontaktoni atë në Whatsapp. ( +2348032246310 )( dawnacuna314@gmail.com )*Nëse doni të mbeteni shtatzënë*Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.*Nëse doni martesë të qetë.*Nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje, ose ndonjë gjë tjetër.

    ReplyDelete
  12. Unë po e ndaj këtë dëshmi për partnerët që vuajnë në marrëdhëniet e tyre, sepse ka një zgjidhje të qëndrueshme.

    Burri im më la mua dhe 2 fëmijët tanë për një grua tjetër për 3 vjet. U përpoqa të jem e fortë vetëm për fëmijët e mi, por nuk munda t'i kontrolloja dhimbjet që më mundonin zemrën. Isha i lënduar dhe i hutuar. Unë kisha nevojë për ndihmë, kështu që bëra disa kërkime në internet dhe hasa në një faqe ku pashë se Dr. DAWN ACUNA, një magjistar, mund të ndihmojë të kthehen të dashuruarit. E kontaktova dhe ajo bëri një lutje dhe magji të veçanta për mua. Për çudinë time, pas 3 ditësh, burri im u kthye në shtëpi. Kështu u ribashkuam përsëri dhe kishte shumë dashuri, gëzim dhe paqe në familje.

    Ju gjithashtu mund të kontaktoni Dr. DAWN ACUNA për zgjidhje të shpejtë.
    1) Nëse dëshironi të ribashkoheni me të dashurin tuaj.
    2) Nëse keni nevojë për paqe / gëzim / lumturi në martesën tuaj.
    3) Nëse dëshironi të trajtoni infertilitetin.
    4) Nëse dëshironi të kuroni çdo lloj sëmundje, Kancerin/HIV/Tubën e bllokimit/etj.
    5) Nëse doni të tërheqni dikë në jetën tuaj.
    Whatsapp: +2348032246310
    Email: dawnacuna314@gmail.com

    ReplyDelete
  13. A JENI NDIHUR MARTESA/SHKURORË/DASHURI TË HUMBURA DHE TË POSHTË FINANCIARE ??? SHTËPIJA SHPIRTËRORE DR ELLEN OMIRI ËSHTË ZGJIDHJA E PROBLEMEVE TUAJA. TELON OSE WHATSAPP:+2348106541486
    *Magji e fuqishme dashurie.
    *Hakmarrja e korbit mallkimi.☎ +2348106541486
    *Rregjistruesi i magjisë së dashurisë për të rikthyer të dashurin e humbur në 24 orë.
    *Shëruesi tradicional për të rikthyer dashnorin e humbur (kthehu mbrapsht ish-dashnor pa kodifikim).
    *Magjitë e martesës. E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    * Shërues vendas.
    *Herbalist/shërues tradicional.+2348106541486
    *Fallxhorja
    *Leximi me pëllëmbë. E-mail:ellenspellcaster@gmail.com
    *Lexim psikik.
    *Çmenduri e shkaktuar nga zanati i shtrigave.+2348106541486
    *Magjitë e magjisë së zezë për të rikthyer një të dashur
    *Magjitë e puthjes/tërheqjes.
    *Fëmijët kokëfortë
    *Fëmijët e shurdhër në klasë
    NE OFROJMË SHËRBIMET TONA NË TË GJITHA VENDET NË TË GJITHA BOTËN THIRRJE/ WHATS APP:+2348106541486
    E-MAIL: ellenspellcaster@gmail.com

    ReplyDelete
  14. Përshëndetje, nëse i dashuri ose partneri juaj ju ka lënë pa arsye dhe ju ende dëshironi ta keni atë jetë, kontaktoni Dr DAWN për një ritual të thjeshtë dashurie për të rikthyer të dashurin tuaj. WhatsApp: +2349046229159

    ReplyDelete
  15. Dua të falënderoj Nënën Ellen që e ktheu të dashurin tim me magjitë e saj të dashurisë. Murseli më ndau katër muaj më parë pa asnjë arsye, u përpoqa të arsyetoja me të, por ai më mbylli plotësisht. E doja aq shumë sa nuk munda të bëja asgjë ndërsa ai u largua, qava dhe u bëra një hije e vetes. Por gjithçka ndryshoi dy javë më parë, kur pashë një koment se si Nënë Ellen i ndihmon njerëzit me çështjet e marrëdhënieve dhe martesës, e kontaktova dhe jam i lumtur që e bëra sepse tani i dashuri im është kthyer dhe ai më do edhe më shumë, më premtuar kurrë për të më lënduar sërish. Faleminderit Nënë Ellen për ndihmën tuaj, ju jeni më e mira. Për shikuesit atje që kanë nevojë për ndihmë për marrëdhënien ose martesën e tyre, ju lë me informacionin e kontaktit të Nënës Ellen. Dërgo email ellenspellcaster@gmail.com
    WhatsApp+2349074881616

    ReplyDelete