Monday, March 12, 2012

Përplaset BIK-u me Ministrinë e Arsimit për SHAMINË

Për vajzat e mbuluara, nën moshën 15-vjeçare, pragu i shkollave publike në Kosovë është i pakapërcyeshëm. Në këtë pikë përplasjet mes Ministrisë së Arsimit, Shkencës e Teknologjisë dhe Bashkësisë Islame të Kosovës janë të vazhdueshme.

Sabri Bajgora, kryeimam i Bashkësisë Islame të Kosovës, shpreh keqardhjen për vazhdimin e këtyre shqetësimeve, sepse ka një numër vajzash që preferojnë të shkojnë në shkollë me mbulesë.

“Ne jemi thellësisht të bindur se një shoqëri demokratike siç mëton të jetë Kosova, do ta tejkalojë këtë situatë me urtësi dhe maturi duke iu garantuar të gjithë nxënësve të Kosovës që të mësojnë pa prejudikuar për veshjen e tyre të jashtme, e cila në shumë raste po konsiderohet si një çështje e ndaluar”, thotë Bajgora.

Ndërsa Ragip Gjoshi, këshilltar politik në Ministrinë për Arsim, Shkencë dhe Teknologji kujton se deri në moshën 18 vjeçare nxënësit nuk janë në gjendje të vendosin për veten.

Sipas tij stili i veshjes në këtë rast konsiderohet i imponuar qoftë nga prindërit apo teologët. “Por, ne kemi menduar edhe për këtë kategori nxënësish, të cilët pas moshës 15-vjeçare, në bazë të Ligjit mbi Arsimin Parauniversitar kanë mundësi që të ndjekin arsimin joformal. Kjo është sanksionuar edhe në Kushtetutën e Republikës së Kosovës, me Ligjin mbi Arsimi Parauniversitar si dhe në Udhëzimin Administrativ 7/2009, i cili rregullon kodin e veshjes dhe të dukjes së nxënësve”, tha Gjoshi për Deutsche Welle, transmeton Telegrafi. Nga ana e tij kryeimami Bajgora në vend të sanksionimit të vajzave të mbuluara sugjeron masa për ruajtjen e kodit, kur kemi zhveshje të tepruar të vajzave nëpër shkolla.

Në nenin 8-të të Kushtetutës së Kosovës thuhet se Republika e Kosovës është shtet laik dhe neutral në çështje të besimeve fetare. Në paragrafin 4 të nenit 38 të Kushtetutës thuhet po ashtu se, “Liria e manifestimit të fesë, e besimit dhe e ndërgjegjes mund të kufizohet me ligj, nëse një gjë e tillë është e domosdoshme për mbrojtjen e sigurisë dhe rendit publik, të shëndetit, ose të të drejtave të personave të tjerë”.

Për të kërkuar të drejtën e tyre disa vajza iu drejtuan Gjykatës Kushtetuese të Kosovës. Rasti më i fundit ishte ai i Arjeta Halimit, nxënëse nga komuna e Vitisë, beteja dyvjeçare e së cilës përfundoi pa sukses. Gjykata Kushtetuese e Kosovës hodhi poshtë kërkesën e saj për të vazhduar mësimin me shami koke në një shkollë publike. Sekretaria e Gjykatës Kushtetuese të Kosovës me anë të një shkrese shpjegon se pas rastit të lartpërmendur “Gjykata Kushtetuese e Republikës së Kosovës nuk ka pranuar ndonjë ankesë të re rreth së drejtës për shkollim të vajzave të mitura që mbajnë shami”. Përjashtimet nga shkollat publike të vajzave me shami u përcollën me protesta të nxënësve, të cilët u solidarizuan me moshataret e tyre. Po ashtu organizatave të ndryshme jo fitimprurëse në protestë iu bashkëngjitën edhe qytetarë të shumtë.

Për Bashkësinë Islame, kjo është shkelje drastike e të drejtave të njeriut.

3 comments:

  1. Unë po e ndaj këtë dëshmi për partnerët që vuajnë në marrëdhëniet e tyre sepse ka një zgjidhje të qëndrueshme. Burri im më la mua dhe 2 fëmijët tanë për një grua tjetër për 3 vjet. U përpoqa të jem e fortë vetëm për fëmijët e mi, por nuk munda t'i kontrolloja dhimbjet që më mundonin zemrën. Isha i lënduar dhe i hutuar. Më duhej një ndihmë, kështu që bëra një kërkim në internet dhe hasa në një faqe ku pashë që Dr Ellen, një magjistare, mund të ndihmojë të kthehen të dashuruarit. E kontaktova dhe ajo bëri një lutje dhe magji të veçanta për mua. Për çudinë time, pas 2 ditësh, burri im u kthye në shtëpi. Kështu u ribashkuam përsëri dhe kishte shumë dashuri, gëzim dhe paqe në familje. Ju gjithashtu mund të kontaktoni Dr Ellen, një magjistare e fuqishme për zgjidhje

    1) Kthehu i dashuri

    2) Ribashkoni burrin ose gruan

    3) Nëse keni pela të natës

    4) Kurë për HIV dhe Hepatit

    5) Unaza e fuqishme magjike

    6) Magji për fat të mirë

    7) Thyerja e obsesionit

    Kontaktoni EMAIL:ellenspellcaster@gmail.com Ju gjithashtu mund të Whatsapp atë +2349074881619

    ReplyDelete
  2. A JENI NDIHUR MARTESA/SHKURORË/DASHURI TË HUMBURA DHE TË POSHTË FINANCIARE ??? SHTËPIJA SHPIRTËRORE DR ELLEN OMIRI ËSHTË ZGJIDHJA E PROBLEMEVE TUAJA. TELON OSE WHATSAPP:+2348106541486
    *Magji e fuqishme dashurie.
    *Hakmarrja e korbit mallkimi.☎ +2348106541486
    *Rregjistruesi i magjisë së dashurisë për të rikthyer të dashurin e humbur në 24 orë.
    *Shëruesi tradicional për të rikthyer dashnorin e humbur (kthehu mbrapsht ish-dashnor pa kodifikim).
    *Magjitë e martesës. E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    * Shërues vendas.
    *Herbalist/shërues tradicional.+2348106541486
    *Fallxhorja
    *Leximi me pëllëmbë. E-mail:ellenspellcaster@gmail.com
    *Lexim psikik.
    *Çmenduri e shkaktuar nga zanati i shtrigave.+2348106541486
    *Magjitë e magjisë së zezë për të rikthyer një të dashur
    *Magjitë e puthjes/tërheqjes.
    *Fëmijët kokëfortë
    *Fëmijët e shurdhër në klasë
    NE OFROJMË SHËRBIMET TONA NË TË GJITHA VENDET NË TË GJITHA BOTËN THIRRJE/ WHATS APP:+2348106541486
    E-MAIL: ellenspellcaster@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Pershendetje jam Etliva nga Shqiperia kam disa deshmi per nje njeri qe me ka ndihmuar Dr usman. Kam hasur në një postim të një zonje dhe ajo po fliste për të në rrjetet sociale. ku lexova se si i ndihmoi njerëzit të kthenin ish-in e tyre, kështu që bisedova me të dhe e pyeta se si mund ta gjeja ish-burrin tim, dhe ajo më dha numrin e mjekut të tij, në mënyrë që të mund të bisedoja me të dhe më pas pasi të bisedoja me të brenda disa minuta i thashë problemin tim dhe ai më kërkoi të merrja artikujt dhe foton dhe emrat e mëparshëm dhe unë e pyeta çmimet e artikujve dhe ai më dërgoi koston dhe pasi i dërgova atij paratë për të bërë gati artikujt dhe ai filloi punon brenda katër deri në pesë ditë le të themi një javë më thirri ish burri im, por unë nuk e zgjodha kështu që ai foli me mua dhe unë u përgjigja dhe filluam të flisnim dhe atij iu vinte keq që donte të kthehej tek unë. histori e gjatë ne filluam të shihemi, dhe patëm një takim dhe kështu kthehemi bashkë si një dhe tani jemi më të dashuruar se kurrë dhe kam këtë Burrë të madh që quhet Dr usman për ta falënderuar për ... .. Mjeku i tij kaq i mrekullueshem dhe ata me i miri ne bote Dr usman JU FALEMINDERIT SHUME zoteri.. Mund ta kontaktoni ne
    WhatsApp direct: +96879893436 ose, Email: Drusman4006@gmail.com... Dhe më beso, do të dëshmosh më vonë..

    ReplyDelete