Monday, March 12, 2012

Të krishterët tallen me perçen në Maqedoni

Pas ngjarjeve në Strugë dhe rrethinë, ku në Karnavalin e Vevçanit u përdhosën dhe prezentuan skena ofenduese ndaj fesë islame dhe librit të shenjtë Kuranit Famëlartë.

Për rastin në fjalë BFI kishte reaguar deri tek institucionet më të larta shtetërore dhe kishte njoftuar faktorin ndërkombëtarë, por gjithashtu kishte informuar opinionin e gjërë në vend dhe më larg.

Materialin që kishte publikuar gazeta javore e Ligës Botërore Islame, me seli në Mekke, M.A. Saudite, e njohur me emrin “Al alem Islamij”, neve shkëputëm këtë material dhe të njejtin publikuam në webfaqen tonë. Në materialin e publikuar shihet qartë reagimi i BFI-së, ku thuhet: Liderët muslimanë në Maqedoni i apeluan besimtarëve musliman që të jenë të qetë dhe të përmbajtur pas indinjatës së tyre nga karnavali, në të cilin krishterët ortodoks tallin Islamin dhe Kur`anit, librin e shenjtë të myslimanëve dhe uniformën fetare të hoxhallarëve, por gjithashtu veshjen e gruas muslimane.

Manifestimi i festivalit të Vevçanit i shfaqur me tre janarin e këtij viti, i ka indinjuar muslimanët. Nga ana e tyre kreu muslimanë në Maqedoni në Komunikatën e institucionit të tyre dhënë opinionit, i bënë thirrje popullatës për vetëpërmbajtje, por e akuzuan Qeverinë për nxitje të islamofobisë.

Në komunikatë mes tjerash thuhet: “ Duhet që muslimanët të jenë të përmbajtur në veprimet e tyre, por për fat të keq, ne jemi të shqetësuar në lidhje me islamofobinë e cila duket qartë edhe në propagandat e Qeverisë.” Në komunikatë, po ashtu thuhet: “Ky është karnevali të cilin Qeveria e mbështet për çdo vit me paratë e të gjithë qytetarëve, pra edhe të muslimanëve”.

Duke akuzuar palën ortodokse në Maqedoni për nxitje të urrejtjes ndaj bashkëqytetarëve musliman. (Nga gazeta javore e Ligës Botërore Islame, me seli në Mekke, M.A. Saudite, “Al alem Islamij”, e datës 06. shkurt 2012) (BIM)

2 comments:

  1. Ish i dashuri im më la mua dhe vajzën time gjashtë javë më parë pasi kam provuar pothuajse gjithçka për të rivendosur marrëdhënien time, u zhgënjeva. Asgjë nuk po funksiononte për mua. Një javë më vonë ndërsa po shfletoja në Instagramin tim pashë disa dëshmi për DR, agimi i ndihmoi njerëzit të rindiznin marrëdhënien e tyre dhe të rregullonin shtëpitë e prishura, në fillim isha skeptik, por vendosa ta provoja dhe vendosa të kontaktoj me DR, Dawn për ndihmën e saj, disa ditë duke kontaktuar me të gjithçka ndryshoi automatikisht, trishtimi im u bë Gëzim, buzëqeshja ishte në të gjithë fytyrën time, gjithçka ndodhi shumë shpejt dhe rezultati ishte i përsosur. Unë e përdor këtë medium për të vlerësuar Dr, Dawn, nëse keni ndonjë vështirësi në marrëdhënien tuaj.
    *Nëse doni të mbeteni me barrë.
    *Nëse doni të ribashkoheni me të dashurin tuaj.
    *Nëse keni nevojë për fuqi shpirtërore.
    Dr Dawn Acuna është personi i vetëm që mund t'ju ndihmojë: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    ReplyDelete
  2. Jam shumë e lumtur këtë ditë sepse sapo më ndodhi një mrekulli, nuk prisja të isha më me të dashurin tim, por falë DR ELLEN, një magjistare e fuqishme që e bëri të mundur. Po kërkoja në internet më 29 dhjetor 2021 për të parë se si mund ta riktheja jetën time të dashurisë dhe hasa në shumë dëshmi për DR ELLEN. I afrohem asaj dhe jam mirënjohës për ndihmën e saj tani i dashuri im është kthyer me mua. Faleminderit DR ELLEN Unë do të vazhdoj të dëshmoj për ju. ju mund t'i besoni DR ELLEN për të zgjidhur problemet tuaja %100 me ndershmëri kontakt email :ellenspellcaster@gmail.com

    Whatsapp: +2349074881619

    ReplyDelete