Monday, March 12, 2012

‘Shejhul islamët e kohës: Google, Facebook, Twiter’

Ali Xhuma, kryemyftiu i Egjiptit, u ka bërë thirrje të gjithë muslimanëve, sidomos dijetarëve muslimanë, që të hapin dialogun rreth ndikimit në rritje të internetit, gjegjësisht të rrjeteve sociale, transmeton gazeta boshnjake Saff.

Në fakt, dihet se interneti sot është duke u përdorur si një medium kryesor nga ana e dijetarëve muslimanë, por, megjithkëtë, interneti është edhe një vend shumë i përshtatshëm për paraqitjen e ideve të rreme dhe të gabuara në lidhje me Islamin dhe muslimanët.

Ali Xhuma ka paralajmëruar se rrjetet sociale, sikur që janë Facebook-u dhe Twiter-i, përbëjnë një sfidë të madhe për muslimanët e rinj, të cilët në këto rrjete kanë mundësi të ballafaqohen me informata të gabuara apo dezinformata të shumta.

Ndër të tjerash, ai ka theksuar: “Shpeshherë ndodh që muslimanët e rinj, shfrytëzues të internetit, t’u besojnë informatave që është shumë vështirë t’ju verifikohet vërtetësia. Kjo krijon mundësinë që ato të humben në detin e informacioneve dhe dezinformacioneve

. E jona është që t’i mësojmë të rinjtë tanë se si të notojnë në detin e këtyre dezinformatave.” Duke e pasur parasysh ndikimin e internetit në kohën tonë, shfrytëzojmë paraqitjen e shejhut të nderuar, Ali Xhuma, për ta përçuar një mesazh tek lexuesit tanë dhe tek të gjithë muslimanët shqiptarë: Kujdes prej ku dhe prej kujt e mësoni fenë tuaj.

Feja është jetë, andaj kujdesuni për jetën tuaj.

3 comments:

  1. Jam shumë e lumtur këtë ditë sepse sapo më ndodhi një mrekulli, nuk prisja të isha më me të dashurin tim, por falë DR ELLEN, një magjistare e fuqishme që e bëri të mundur. Po kërkoja në internet më 29 dhjetor 2021 për të parë se si mund ta riktheja jetën time të dashurisë dhe hasa në shumë dëshmi për DR ELLEN. I afrohem asaj dhe jam mirënjohës për ndihmën e saj tani i dashuri im është kthyer me mua. Faleminderit DR ELLEN Unë do të vazhdoj të dëshmoj për ju. ju mund t'i besoni DR ELLEN për të zgjidhur problemet tuaja %100 me ndershmëri kontakt email :ellenspellcaster@gmail.com

    Whatsapp: +2349074881619

    ReplyDelete
  2. A JENI NDIHUR MARTESA/SHKURORË/DASHURI TË HUMBURA DHE TË POSHTË FINANCIARE ??? SHTËPIJA SHPIRTËRORE DR ELLEN OMIRI ËSHTË ZGJIDHJA E PROBLEMEVE TUAJA. TELON OSE WHATSAPP:+2348106541486
    *Magji e fuqishme dashurie.
    *Hakmarrja e korbit mallkimi.☎ +2348106541486
    *Rregjistruesi i magjisë së dashurisë për të rikthyer të dashurin e humbur në 24 orë.
    *Shëruesi tradicional për të rikthyer dashnorin e humbur (kthehu mbrapsht ish-dashnor pa kodifikim).
    *Magjitë e martesës. E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    * Shërues vendas.
    *Herbalist/shërues tradicional.+2348106541486
    *Fallxhorja
    *Leximi me pëllëmbë. E-mail:ellenspellcaster@gmail.com
    *Lexim psikik.
    *Çmenduri e shkaktuar nga zanati i shtrigave.+2348106541486
    *Magjitë e magjisë së zezë për të rikthyer një të dashur
    *Magjitë e puthjes/tërheqjes.
    *Fëmijët kokëfortë
    *Fëmijët e shurdhër në klasë
    NE OFROJMË SHËRBIMET TONA NË TË GJITHA VENDET NË TË GJITHA BOTËN THIRRJE/ WHATS APP:+2348106541486
    E-MAIL: ellenspellcaster@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Pershendetje jam Etliva nga Shqiperia kam disa deshmi per nje njeri qe me ka ndihmuar Dr usman. Kam hasur në një postim të një zonje dhe ajo po fliste për të në rrjetet sociale. ku lexova se si i ndihmoi njerëzit të kthenin ish-in e tyre, kështu që bisedova me të dhe e pyeta se si mund ta gjeja ish-burrin tim, dhe ajo më dha numrin e mjekut të tij, në mënyrë që të mund të bisedoja me të dhe më pas pasi të bisedoja me të brenda disa minuta i thashë problemin tim dhe ai më kërkoi të merrja artikujt dhe foton dhe emrat e mëparshëm dhe unë e pyeta çmimet e artikujve dhe ai më dërgoi koston dhe pasi i dërgova atij paratë për të bërë gati artikujt dhe ai filloi punon brenda katër deri në pesë ditë le të themi një javë më thirri ish burri im, por unë nuk e zgjodha kështu që ai foli me mua dhe unë u përgjigja dhe filluam të flisnim dhe atij iu vinte keq që donte të kthehej tek unë. histori e gjatë ne filluam të shihemi, dhe patëm një takim dhe kështu kthehemi bashkë si një dhe tani jemi më të dashuruar se kurrë dhe kam këtë Burrë të madh që quhet Dr usman për ta falënderuar për ... .. Mjeku i tij kaq i mrekullueshem dhe ata me i miri ne bote Dr usman JU FALEMINDERIT SHUME zoteri.. Mund ta kontaktoni ne
    WhatsApp direct: +96879893436 ose, Email: Drusman4006@gmail.com... Dhe më beso, do të dëshmosh më vonë..

    ReplyDelete